Ofis Yönetim Sistemi (OfficeE)

OfficeE Nedir?

OfficeE; iş günlüğü (worklog), proje yönetimi ve kaynak yönetimi özelliklerini bir arada sunan, bunları sosyal etkileşim özellikleri ile de destekleyen bir işletme yönetim aracıdır.

Uygulama ile;

  • Tüm çalışanlarının günlük faaliyetleri planlanmakta,
  • Yapılan işler kayıt altına alınmakta ve sıralı yöneticilere raporlanmakta,
  • Bir takvime bağlı olarak geliştirilen tüm projelerin kaynak, proje takvimi ve maliyet yönetimi yapılmakta,
  • Kurumsal bilgi ve dokümanlar güvenli bir şekilde kayıt altına alınıp saklanmakta; yetkilendirmeye göre kolayca ulaşımı sağlanmakta,
  • Proje-ekip-müşteri bazında verimlilik, kaynak ve kapasite kullanım raporlarına anlık olarak ulaşılabilmektedir.

Böylece işletmenin tüm süreçlerinde total bir iyileşme beklenmektedir. Ayrıca Sosyal Etkileşim Modülü ile uzaktan çalışmanın sınırlandırdığı sosyal faaliyetlerin belli ölçülerde yapılabilmesi sağlanmaktadır.

OfficeE uygulaması özellikle tasarım bakımından benzersiz özellikler sunmaktadır. Güncel web teknolojileri ile geliştirilmiş, grafikler ve görsellerle desteklenmiş güçlü arayüz bileşenleri sayesinde kolay ve pratik bir kullanım deneyimi sağlanmıştır.

OfficeE’nin Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

  • Uzaktan ekip yönetimindeki etkinliği sayesinde esnek çalışma metotları kullanmak isteyen işletmeler için çözüm oluşturmaktadır. 7x24 çalışma ve uzaktan çalışma metotlarını desteklemektedir.
  • Çalışan performansının veriye dayalı değerlendirmesi sonucu insan kaynakları yönetiminde önemli iyileşmeler sağlamaktadır.
  • İş Akış süreçleri ile entegre edilmiş Görev Planlama, Atama ve Proje Yönetimi ile etkin bir ekip yönetimi yapılabilmektedir. Kapasite kullanımında artış ve görevlerin adil paylaşımı sonucu iş barışı ve performansına katkı sağlamaktadır.
  • Kurumsal Bilgi Kütüphanesi ile kurumsal verinin güvenle saklanması ve yetki dahilinde kolay ulaşımı sağlanmaktadır. -** ISO standartları**na tabi işletmeler bakımından; yapılan faaliyetlerin ve müşteri taleplerinin görev yönetimi modülü içinde kayıt altına alınması, kurumsal bilgi kütüphanesinde ISO prosedürlerin bulunması ve yayınlanması ile ISO süreçleri için istenen gereklilikler karşılanmaktadır.
  • Fotoğraflı yer bildirimi, forum, hediye çekilişli doğum günü kutlaması gibi sosyal bilgiler ile uzaktan çalışma ortamının yarattığı olumsuzlukların azaltılması ile çalışan motivasyonunun artırılması mümkün olmaktadır.
  • İşletmelerin n-katmanlı organizasyon şemaları; personel listesindeki bağlı yönetici tanımlarıyla otomatik olarak oluşturulmakta böylece yöneticiler hem kendi işlerini hem de ekiplerine ait görev ve projeleri özel bir yetkilendirmeye gerek duymadan yönetilmektedir.
  • Tüm modüller süreç yönetimi baz alınarak iş akış özelliklerine uygun planlanmıştır. Uygulama menülerden seçerek klasik veri giriş ve raporlama fonksiyonları şeklinde değil; ana sayfadan yapılan görev listeleme, hatırlatma ve yönlendirmeler ile çalışacak şekilde hazırlanmıştır. Dolayısı ile bir iş listesine bağlı çalışma disiplini oluşturulacak, işlerin hızlı yapılmasını ve iş atlama riskinin (iş kaybının) ortadan kalkması sağlanmaktadır.
  • Uygulama orta kademe yöneticiler için günlük işlerini, ekip yönetimini ve proje yönetimini; üst kademe yöneticiler için de ek olarak işletme yönetimini ve kapasite yönetimini yapabildikleri değerli bir yönetim aracıdır.
  • Uygulamanın Proje Yönetimi bölümünde mevcut ilerleme durumuna göre kalan tahmini proje süresi hesaplamaları ve grafiksel gösterimi ile aktivite tabanlı maliyet çalışması gibi inovatif özellikler bulunmaktadır.
  • Uygulama içindeki İzin ve Rapor Yönetimi ile birlikte yerel çalışma takvimi kullanılarak (idari tatil günleri) iş gücü ve kapasite kullanımları tam olarak ölçülmektedir.
  • Uygulamadaki Kaynak Planlama Modülü gelişmiş delegasyon özellikleri içermekte ekip üyelerinin mevcut iş planlarını raporlayarak atama yapma özelliği sayesinde görevlerin adil paylaşımını ve kaynakların doğru kullanımını sağlamaktadır.
  • Projelerde ve görevlerde yöneticiler tarafında zaman planlaması yapılmakta, gecikmeler raporlanmakta, görev gelişmeleri sayesinde süreçlerdeki takılmalar gözlemlenmekte, en çok takılma yaşanan süreçler için düzeltici ve önleyici faaliyetlerin yapılabilmesi sağlanmaktadır.
  • Proje Yönetimi Modülü; planlanan ve gerçekleşen proje takvimi, öngörülen ve gerçekleşen proje maliyetleri raporlaması, proje kütüphanesi ile gerekli tüm dokümanlara hızlı ulaşım ve forum bileşenleri ile işletmedeki tüm projelerin tüm paydaşlarla ortak bir platformda efektif yönetilmesini sağlamaktadır.

Müşteriler

Broşürler

Eğer çözümlerimiz ile ilgili daha detaylı bilgi almak isterseniz lütfen bizimle iletişime geçin.
Bizimle İletişime Geçin