Sigortacılık Hasar Yönetim Sistemi Nedir?

Müşteriler, servisler, eksperler, sigorta şirketleri, servis sağlayıcılar, Sigorta Bilgi Merkezi (SBM) vb. eko sistemin tüm üyelerinin etkileşimine ve iş birliğine olanak sağlar.

Sigorta şirketlerinin stratejilerine hızlı bir şekilde adapte olur kural tabanlı hasar süreç tasarımcıları, hiçbir yazılım, kod değişimine gerek duymadan müşteri odaklı süreçlerin oluşturulmasında kullanılır.

SFS’nin uçtan uca sigortacılık çözümü Ww.winsure’un bütünleşik bir bileşenidir ancak istenirse Ww.winsure olmaksızın şirketin mevcut sistemleriyle de entegre edilip tek başına kullanılabilir.

Müşteri ve servis odaklı yapısı, internet ve mobil teknolojileri ile güçlendirilmiş mimarisi ile sigorta şirketlerinin stratejilerine uygun ve ihtiyaçları doğrultusunda geliştirilmiştir.

Sigorta şirketlerinin kendi gereksinim ve dinamiklerine göre tasarlanabilen, hasar faaliyetlerini düzenleyen iş akış yöneticisi bulunmaktadır. Bu; kasko, konut, mühendislik, kredi, sağlık gibi her tür sigorta branşına uygulanabilir.

Sigortacılık Hasar Yönetim Sistemi Avantajları Nelerdir?

  • Hasar proses sürelerinde düşüş
  • Otomatikleştirilmiş süreçler ile kağıtsız ofis uygulaması
  • Rücu ve hukuk tahsilatlarında artış
  • Anlık ve gerçek zamanlı olarak hasar dosya durum görüntüleme
  • Şüpheli Hasar Yönetimi ile maliyetlerde düşüş
  • Uçtan uca İş Akış Yönetim Sistemi (EBPM) odaklı
  • Ekosistemde yer alan tüm hasar unsurlarının rücu ve hukuk süreçlerine dahil edilmesi
  • Kişi ve role bağlı iş atama/ iş takibi
  • Takipsizlik /aktivitesizlik uyarıları
  • Görüş alma, atama, imza v.b işlemler için yetkilendirme sistemi
  • Ürün ve alt branş bağımsız hızlı ihbar ekranları
  • Otomatik atamalar (dosya yöneticisi, eksper, servis vs.)
  • Mail/sms/sosyal medya bildirimleri/hatırlatmaları
  • Elektronik doküman yönetimi
  • Otomatik veya offline muhasebe entegrasyonları
  • Doküman yönetim portallerine entegrasyon
  • Üçüncü taraf sistemler ile entegrasyonlar
  • Hızlı ve geliştirilebilir SBM Entegrasyon Yöneticisi
  • Alternatif hasar ödeme ve ve rücu tahsilat araçları (EFT, Havale, Çek, Nakit, Kredi kartı)
  • Ödeme sonrası otomatik rücu takip süreçleri
  • Rücu / hukuk taksitlendirme ve takip/hatırlatma sistemi
  • Aleyhe ve lehe hukuk dosya takibi
  • Hukuk departmanına özel mahkeme, celse, ödeme takip /hatırlatma servisleri
  • Ödeme ve tahsilat yapılan taraflarla otomatik mutabakat
  • Akıllı Basım Dizayn Yöneticisi
  • Hızlı dosya inceleme /denetleme
  • Hasar onarım ve pert ihale portalleri
  • Tarihçeli muallak yapısı
  • E-fatura entegrasyonu
  • Kaynak ve ödeme tipi bazında limit tanımlama
  • Gerçek zamanlı ve dönemsel raporlama
  • Dosya numarası çatısında birden fazla mağdur takibi
  • Rücu başvuruları doğrultusunda otomatik dosya oluşturma
  • Dosya bağımsız, şirketin kurumsal hukuk süreçleri takibi

Müşteriler

Ankara Sigorta
Cardif
GİG Turkey
HDI Sigorta
Magdeburger Sigorta
Quick Sigorta
Ray Sigorta
Sompo Sigorta
Türk Nippon Sigorta

Broşürler

Eğer çözümlerimiz ile ilgili daha detaylı bilgi almak isterseniz lütfen bizimle iletişime geçin.
Bizimle İletişime Geçin

İlgili Ürünler

Uçtan Uca Sigortacılık Çözümü "ww.Winsure"
Her Yerde Sigortacılık Çözümü (InsureE)
Paydaş Yönetim Sistemi